Ziggur - Wat laat jij na op internet?

Sympathieke campagne!

door Tamara 23 oktober 2012 03:02

 
DELA startte deze maand een über sociale campagne die je maant om alles wat je nog graag aan je geliefden wil vertellen niet te schedulen voor na je dood, zoals in de if-I-die Facebook app of bij Mailfromheaven.com.
DELA spoort aan deze ‘wat-ik-je-nog-wilde-vertellen’ boodschappen NU te delen op Facebook, Twitter, nationale televisie of bushokje. Waarom wachten met iets moois te zeggen als het ook vandaag kan? Echte mensen met real life digitale content. Een sterk staaltje storytelling via #zegietsmoois.

Voor wie nog geen commercial gezien heeft: Zie hier moeder Anneke's mooie woorden voor haar zoon Pieter in de supermarkt.

Wel jammer dat DELA-woordvoerder Martin Kersbergen zegt dat de campagne geen commercieel oogmerk heeft. Dat maakt de oprechte story direct een stuk ongeloofwaardiger. Het maakt toch niet uit dat DELA een commercieel belang heeft, het is en blijft een hele sympathieke campagne. Wat jullie?

 

Tags:

communicatie | Digitale Nalatenschap | media | social media | storytelling

Reactie plaatsen

  Country flag

biuquote
  • Reactie
  • Live voorbeeld
Loading

Per maand

Ziggur © 2019